poniedziałek, 16 września 2013

1980




Czas kiedy powstała większość nieśmiertelnych hitów. Mając 25 lat powinnam zasłuchiwać się w obecne hity, ale tak naprawdę to muzyka lat 80 sprawia, że nieświadomie nucę różne melodie, moje nogi wystukują rytm i mam wielką ochotę tańczyć.

Większość moich znajomych chodziła na dyskoteki kiedy motywem muzycznym były właśnie tamte lata. Mało osób chodziło na trance, house czy hip hop. Jestem taka stara duchem.
Nie jest możliwe aby wybrać top 10 w dekadzie kiedy swoje hity wydawali tacy artyści jak Madonna, Michael Jackson, Metallica, Iron Maiden, Tina Turner, Prince itd. Myślę, że szkoda czasu i miejsca na wymienianie, bowiem poznamy ich wszystkich w nadchodzących postach. 

1.
Michael Jackson "Off The Wall"
2. 
Joy Division "Love Will Tear Us Apart"

3.
OMD "Enola Gay"
4.
AC/DC "Hells Bells"
5.
Kate Bush "Breatahing"
6.
Iron Maiden "Running Free"
7.

Coś o czym zapomniałam w latach 70, ale właściwie wydane zostało pod koniec 1979 także można zaliczyć do 1980. "The Wall" Pink Floyd
Mój nr jeden z tej płyty,
 oraz zapis koncertu Pana Roger'a
8.
Paul McCartney "Coming Up"
Jesień zbliża się wielkimi krokami, także na poprawę nastroju, przegnanie chmur i deszczu...
9.
Bob Marley "Could You Be Loved"
10. 
Wiem, po głębszej analizie materiałów na temat tej piosenki dowiedziałam się że jest ona z końcówki 1979. Uznajmy, że zanim do nas dotarła to już był 1980 r. Tak w każdym bądź razie twierdzi babcia. A babcia zawsze ma rację :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz