piątek, 25 października 2013

"Robię to co kocham i chciałabym grać jak najdłużej"

Dzisiaj załączam dla Was wywiad z Natalią Krawulską. Siatkarką, wychowanką, przyjmującą drużyny z Piły.



Sandra: Jak się masz? I jak Twoje samopoczucie?
Natalia: Czuję się bardzo dobrze, nie narzekam na zdrowie i to jest najważniejsze. Mimo że
ostatnio u nas nie jest wesoło, to cały czas jestem dobrej myśli.
Sandra: Jakie są plusy i minusy bycia siatkarką?
Natalia: Gram w piłkę siatkową odkąd pamiętam. Kiedy zaczynałam wiązało się to z wieloma
wyrzeczeniami. Koleżanki i koledzy spotykali się po szkole, spędzali wesoło czas, a ja zawsze
szłam na trening. Mimo tego mam wspaniałe wspomnienia z obozów, wyjazdów na turnieje i to jest
najcenniejsze co mi zostało z siatkówki młodzieżowej. Nie pamiętam złych momentów, może
dlatego, że na razie takie mi się nie przytrafiły.
Sandra: Jesteś wychowanką Piły, czy w związku z tym wiążą się jakieś sentymenty, najlepsze
akcje życia?
Natalia: W Pile rozpoczynałam swoją przygodę z siatkówką więc bardzo się cieszę, że mogę
reprezentować dalej nasze miasto. Oczywiście, że mam sentyment...

czytaj dalej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz